Reviews.

MR.BRAND bestaat sinds 2013 en beloond met vele prijzen en nominaties.
Zo zijn wij al in 2021, 2020 en 2019 uitgeroepen tot beste full service bureau van Nederland (FONK onderzoek onder klanten van 167 bureau’s). Al in 2016 is MR.BRAND benoemd tot 1  van de 10 beste nieuwe generatiebureau’s, volgens de SAN en FONK magazine. 

Dit is wat klanten zoal over ons zeggen:

“Als CMO bij Van Bruggen Adviesgroep hoorde ik wekelijks hoe creatieve bureaus mijn merk ‘gaan transformeren’.
Maar ik koop geen kleurpaletten of mooie praatjes – ik wil meerwaarde zien. Toen MR.BRAND binnenkwam, gaf ik ze 60 minuten. Geen seconde meer.

Wat John Robin in dat uur blootlegde, was een eye opener. Zonder vaagtaal kon hij met data onderbouwd ons merk feilloos ontleden en aangeven waar de groei zat; het vertrekpunt van de merkstrategie en rebranding die volgde.

Ben je ook CMO?
Zou hem zeker een uurtje langs laten komen.”

Jan Oelers
Chief Marketing Officer

Van Bruggen
62 kantoren, Nederland
omzet: € 16,5m. (2021)

“We wilden van Flynth een A-merk maken, en dan ga je een heel proces in, wat ik nog niet eerder heb meegemaakt.

Uiteindelijk kies je onderbouwd op basis van onderzoek en testing het logo dat het beste bij ons merk past.

Ik ben daar best trots op.”

 

 

 

Bas Hidding
CEO

Flynth
B2B, 60 kantoren in Nederland
turnover: € 143m. (2021)

“Bij de fusie van VBO en Vastgoedpro naar Vastgoed Nederland was het essentieel om twee sterke merken samen te smeden tot één herkenbare identiteit.

MR.BRAND begreep de uitdagingen, bracht strategisch inzicht en creëerde een huisstijl die onze visie perfect weerspiegelt.

Hun aanpak was doordacht, creatief en verbindend. Een absolute aanrader voor organisaties die voor een fusie staan en een krachtige, gedragen branding willen neerzetten !”

Sandra Kers
Manager Marketing Communicatie

Vastgoed Nederland
Ontstaan uit fusie van VBO en Vastgoedpro
2025

“Thanks MR.BRAND, for your outstanding rebranding work for Stepstone.

The professionalism, creatitvity and support in the process exceeded our expectations. Highly recommended.”

 

Diana Augustin
Director Brand Marketing

Stepstone
B2C, B2B, 23 countries
turnover: € 1b. (2022)

“I worked with John Robin, both as a client and later as a colleague, so I got to know both sides of his professional skills. To cut a long story short: JR is driven, knowledgeable and always accountable. Although he only recently added 3 magic letters to his last name (MBM), he already mastered the finesses of brandmanagement a long time ago, which makes him a great guy to work and deal with.”

Henk Rijks, Senior Communication Manager Internet

ING Bank,  Nederland

“I’ve experienced MR.BRAND as a very strategic advisor concerning our Brand Identity.

On top of this strategic view they are pragmatic and pleasant to work with.”

 

Hilda Koenes
Director Marketing

Eurofiber
B2B, NL, BE, FR, DE
turnover: € 245m. (2022)

“MR.BRAND’s international branding track record shows
in understanding both the needs and the dynamics
of our Group stakeholders.

 

 

Sebastian Dettmers
CEO

The Stepstone Group
Corporate B2B,
20 brands, 30 countries.

“Met duidelijke voorbeelden en visie van merken weten zij elke keer weer de juiste discussie naar boven te halen met een nog sterker merk als resultaat. Als opdrachtgever is het goed om te zien dat niet MR.BRAND de positionering van het merk bepaalt maar dat zij de mensen die het merk echt bepalen inspireert en adviseert. Daarmee wordt het resultaat echt van ons. De vriendelijkheid en spontaniteit maken het fijne mensen om mee te werken.”

Simon Kram, Manager Marketing & Communicatie

Hutten
B2B,
turnover: € 60m. (2023)

“Ik werkte met MR.BRAND in de totstandkoming van de NS jaarverslagen. Ze hebben niet alleen uitstekend werk geleverd van topkwaliteit maar ook voortdurend voldaan aan onze eisen op een zeer professionele, flexibele en prettige manier.”

 

Robert Nolet
Sr. Consultant Corporate Communications

NS (Dutch Railways)
B2C,B2B,
turnover (rail): € 3b. (2022)