Campagne: Nissan proefrit in 4D
MR.BRAND claimt voor Nissan de landelijke primeur van 4DX:
De nieuwe Nissan Qashqai is écht te beleven in 4DX; de bioscoopervaring die alle zintuigen prikkelt. Na 3D betekent 4DX dat je de reclame nu ook écht ervaart; de stoelen bewegen mee met het rijden en je voelt op de juiste momenten wind, regenspetters, rook en mist in je bioscoopstoel.
Voorafgaand aan ‘Star Wars: The Last Jedi’ draait de Nissan reclame in de net geopende 4DX bioscoopzalen in Pathe De Munt en De Kuip. En elke testrit kan in het echt worden voortgezet bij de lokale dealer in de buurt.
MR.BRAND: “Deze innovatie past perfect bij ons als nieuwe generatiebureau om echte merkbeleving voor onze klanten mogelijk te maken. Zoals voor Nissan, dat staat voor “Innovation that exites”. Met 4DX maken we zo gegarandeerd 22.000 ‘testritten’ per maand in de nieuwe Qashqai mogelijk! Dit alles dankzij ons mediapartnership met Jean Mineur Mediavision.
Zo maken wij een echte merkbeleving die uniek is en je zeker bijblijft voorafgaand aan de favoriete film van dat moment.
Merkbeleving echt érvaren.
De bijzondere 4DX-zalen beschikken over twintig effecten die perfect synchroniseren met de actie van de film, waaronder bewegende stoelen, weersimulaties en zelfs geurbelevingen! De stoelen bewegen omhoog en omlaag, van links naar rechts en van voor naar achteren. Deze gevarieerde bewegingen kunnen je bijvoorbeeld het gevoel geven dat je vliegt of duikt.
Uniek merkgevoel
In tegenstelling tot gewone bioscopen biedt 4DX een interactieve filmervaring met bewegende stoelen, weersimulaties en geurbelevingen, waardoor kijkers dieper worden ondergedompeld in de merkervaring.
Meerwaarde
De merkervaring voelt voor bezoekers als een extra beleving, bovenop de film die zij graag willen zien. Daarmee geven zij zich graag over aan de boodschap. Dat maakt 4DX van grote toegevoegde waarde ten opzichte van TV en radio, waar de reclame als afleidend van het programma wordt ervaren.