RE:BRANDING
DIAGNOSE | MERKSTRATEGIE | CONCEPT | VISUAL IDENTITY | DESIGN | CAMPAGNE | ROLL OUT
MR.BRAND is de plek voor de bewezen expertise in branding, met een inspirerende focus op rebrandings- en campagneprojecten, vooral voor Nederlandse merken en organisaties. Vanwege het vermogen om merken nieuw leven in te blazen en ze naar een hoger niveau te tillen. Op eenzelfde manier zoals een bezoek aan onze locatie zal vertellen, door het eigenhandig transformeren van een bouwval tot een waardevol landgoed over een periode van bijna 15 jaar.
Deze visie en gedrevenheid met het gevoel voor creatieve materialisatie zijn onmisbaar voor duurzame kwaliteit.
MR.BRAND staat voor een combinatie van ervaring, toewijding en verfrissende creativiteit die het de ideale keuze maakt voor het transformeren en versterken van uw merk.
Met zulke resultaten kan de samenwerking alleen maar een plezier zijn. We zien er naar uit van u te mogen horen.
Beste in (re)branding en merkvragen: Wij zijn Masters in branding en rebranding van middelgrote tot grote Nederlandse merken en organisaties, vaak met een landelijke uitstraling of werkgebied. Met jarenlange expertise helpen we merken om complexe en uitdagende merkvraagstukken op te lossen en focussen we ons altijd op meetbare resultaten. Als geen ander zorgen we ervoor dat zowel interne als externe stakeholders actief worden betrokken, zodat we samen tot een breed gedragen en succesvol eindresultaat komen. Ons doel is om merken sterker, herkenbaarder en toekomstbestendig te maken.
100% accurate Merk diagnose: Onze objectieve en ongecensureerde merkdiagnose levert de onomstotelijke basis voor onze merkstrategieën en stappen voor verbetering.
Creativiteit: Creatie is de hart van ons bedrijf. Volledig in lijn met de merkbouwstenen ontwikkelen wij visuele identiteiten en campagnes om merken aantrekkelijk en onderscheidend te maken.
Betrokkenheid: onze grote persoonlijke betrokkenheid bij elke klant is essentieel voor succes. Niet voor niets scoren wij maar liefst een 9.7 als sparringspartner van onze opdrachtgevers (FONK onderzoek).
Toewijding en vastberadenheid: Onze grote toewijding en vastberadenheid door de jaren heen garanderen succes bij het transformeren van merken en projecten. Precies zoals we dat persoonlijk ook doen, met bewezen succes.