Aan de basis van de rebranding van Van Bruggen Adviesgroep

Van Bruggen Adviesgroep, een gevestigde merknaam in hypotheekadvies met franchise vestigingen door het hele land, heeft onlangs een merkvernieuwing ondergaan. Een hele nieuwe huisstijl is het gevolg. Met meer dan 40 jaar ervaring en een netwerk van ongeveer 60 vestigingen, biedt Van Bruggen Adviesgroep onafhankelijk financieel advies aan particulieren en bedrijven.

Door middel van de unieke merkdiagnose van MR.BRAND objectief kunnen vaststellen dat, hoewel het merk een sterke basis heeft, er behoefte was aan vernieuwing om relevant te blijven in de huidige markt. De kernwaarden van moderne eigenheid en persoonlijk advies zijn centraal gesteld in de nieuwe positionering.

MR.BRAND heeft een vernieuwde positionering ontwikkeld dat de basis vormt voor het vernieuwde merkconcept en de visuele identiteit die nu door heel Nederland wordt doorgevoerd met herkenbare branding.

Dankzij deze rebranding is Van Bruggen Adviesgroep beter gepositioneerd om haar klanten te voorzien van eigentijds en persoonlijk financieel advies, waarbij de sterke fundamenten van het merk behouden zijn gebleven. Van Bruggen Adviesgroep heeft dit vertaald in een vernieuwde maar vertrouwde Look & Feel die zo weer een beeldbepalend icoon is binnen de Veldsink Groep.

rebranding

Financiële dienstverlening:
Adviesketen van adviseurs

16,5m.

Omzet op basis van 2021

62

Kantoren


Hoofdkantoor

Gevestigd in Apeldoorn.

Formule

Franchise.

Land

Het werkgebied is Nederland.